Go Back   Ford Truck Enthusiasts Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?


Showing results 1 to 15 of 500
Search took 0.25 seconds.
Search: Posts Made By: liftnw8z
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel Yesterday, 10:52 PM
Replies: 359
Views: 5,748
Posted By liftnw8z
I've only pulled a handful of times, and my trip...

I've only pulled a handful of times, and my trip to Indy was the first with the diesel. Mostly smaller cargo type trailers, with the trailer my show truck went on probably being the biggest. I've...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel Yesterday, 10:25 PM
Replies: 359
Views: 5,748
Posted By liftnw8z
I dunno - I didn't wanna hit 70 with a 22'...

I dunno - I didn't wanna hit 70 with a 22' trailer and a show truck on the back with mine...lol. Maybe ya'll are pulling gooseneck/fifth wheel - I was pulling flat (Class 3/4 hitch) off the frame -...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 04:40 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Yeah, I appreciated the invite, but by the same...

Yeah, I appreciated the invite, but by the same sense it was a bit awkward.
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 04:05 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Yeah, it was a little odd. It was on "good"...

Yeah, it was a little odd. It was on "good" terms because of no work to keep me - as much as a situation like that can be anyhow - so I guess they thought it was the right thing to do. I politely...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 04:04 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Catch you later Pat.

Catch you later Pat.
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 03:52 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
I actually got an invite to the company Christmas...

I actually got an invite to the company Christmas thing that's pretty much winding down right about now. How odd that was...I obviously didn't go....
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 03:34 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Howdy Steve.

Howdy Steve.
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 03:15 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
It's nice to be off and get into some of the...

It's nice to be off and get into some of the projects I had stuff bought for already and stuff like that, yeah. I've been working on a bed swap for the F150 this week til I effed my back up a little...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 03:12 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Yeah, feeling a bit better today Scott. Taking...

Yeah, feeling a bit better today Scott. Taking it easy to be sure...

Gotta take advantage of that opportunity to see Seger then, Pat. Not to many of those guys are still touring...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 03:01 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Thanks - is what it is...the fickle nature of...

Thanks - is what it is...the fickle nature of construction these days in this economy. Despite my parts-buying habits, I'm in good shape at the moment. And there is a chance that after first of the...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 02:52 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Little bit of this and that today,...

Little bit of this and that today, Scott...nothing too awful bad.

Howdy Charlie.
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 02:35 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Howdy Scott.

Howdy Scott.
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel Yesterday, 12:36 PM
Replies: 177
Views: 6,218
Posted By liftnw8z
Glenn, gotta ask you this - is your intake side...

Glenn, gotta ask you this - is your intake side pipe custom as well (off the filter to the turbo)? I only have a short stub of hard pipe, then a longer rubber boot (or at least appears as such) to...
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 12:24 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
That's going to be a long 45 days - hopefully the...

That's going to be a long 45 days - hopefully the pay compensates...

And yes, that is a bucket list show. I would love to see it live myself.
Forum: Pennsylvania Chapter Yesterday, 12:06 PM
Replies: 638
Views: 3,113
Posted By liftnw8z
Howdy Neil...

Howdy Neil...
Showing results 1 to 15 of 500

 
Forum Jump
 

Participate In The Forums

Create new posts and participate in discussions. It's free!

Sign Up »





All times are GMT -5. The time now is 02:48 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7 AC1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertising - Terms of Use - Privacy Statement - Jobs
This forum is owned and operated by Internet Brands, Inc., a Delaware corporation. It is not authorized or endorsed by the Ford Motor Company and is not affiliated with the Ford Motor Company or its related companies in any way. Ford® is a registered trademark of the Ford Motor Company.

vbulletin Admin Backup