Go Back   Ford Truck Enthusiasts Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?


Welcome to Ford-Trucks Forums!
Welcome to Ford-Trucks.com.

You are currently viewing our forums as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join the Ford-Trucks Forums community today!


Showing results 1 to 15 of 311
Search took 0.26 seconds.
Search: Posts Made By: highboy250
Forum: Canadian National Chapter 05-29-2008, 04:22 AM
Replies: 25
Poll: nhl
Views: 1,157
Posted By highboy250
Haha, well it's a little late here (I've been...

Haha, well it's a little late here (I've been offline a lot lately), but I'm goin' for Detroit now. The team amazes me, not to mention my fav player, Lidstrom.
Forum: 1973 - 1979 F-100 & Larger F-Series Trucks 05-20-2008, 07:40 PM
Replies: 18
Views: 2,837
Posted By highboy250
Ya my resolution is set to 1024x768 and I was...

Ya my resolution is set to 1024x768 and I was hoping to see something around this size, or something good for whoever else is interested.
Forum: 1973 - 1979 F-100 & Larger F-Series Trucks 05-20-2008, 07:13 PM
Replies: 9
Views: 236
Posted By highboy250
What's a king cab? You talkin bout a crew cab?

What's a king cab? You talkin bout a crew cab?
Forum: British Columbia 05-11-2008, 09:58 PM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
Wow Phil, that's crazy stuff, good to hear...

Wow Phil, that's crazy stuff, good to hear they're covering the damages. Hope it don't set you back too much repairing it.
Forum: British Columbia 05-11-2008, 12:45 AM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
Hey guys, been back from my trip since Monday,...

Hey guys, been back from my trip since Monday, just haven't been online. Looks like I'm moving to Penticton. Gonna go check out some rentals next weekend.
Forum: British Columbia 05-02-2008, 11:59 AM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
well y'all have yourselves a good weekend

well y'all have yourselves a good weekend
Forum: British Columbia 05-02-2008, 10:18 AM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
Thanks Kona, I'll check it out if it's there,...

Thanks Kona, I'll check it out if it's there, I'll probably be goin' that way. I'm leavin' here pretty quick, givin' myself lots in time just in case something delays me or the ferry. I'll be back on...
Forum: British Columbia 05-02-2008, 01:10 AM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
sorry to hear that mitch, tough situation,...

sorry to hear that mitch, tough situation, haven't been in a situation like that, but you know, sooner or later. I really hope that things go as well as they can for you and your mom.
Forum: British Columbia 05-01-2008, 07:00 PM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
just above Salmon Arm? hahaha my buddies...

just above Salmon Arm?

hahaha
my buddies drivin' his Mazda Protege5
Forum: British Columbia 05-01-2008, 02:57 AM
Replies: 208
Views: 2,529
Posted By highboy250
BC Chapter May B/S Thread/All Welcome

Just posted in the April thread and realized hey, IT'S MAY!!!!!

Anyways...
I'm goin on a little ROAD TRIP!!!
Circlin from Vancouver to Kamloops, to Salmon Arm, down to Penticton, and back to...
Forum: British Columbia 05-01-2008, 02:52 AM
Replies: 21
Views: 379
Posted By highboy250
oh boy, now agent's gonna run off, I know that's...

oh boy, now agent's gonna run off, I know that's what he really wants...
Forum: British Columbia 05-01-2008, 02:50 AM
Replies: 9
Views: 242
Posted By highboy250
haha Telus blows!!!

haha Telus blows!!!
Forum: British Columbia 05-01-2008, 02:43 AM
Replies: 729
Views: 7,909
Posted By highboy250
man, no one around eh? haha, guess that's what I...

man, no one around eh? haha, guess that's what I get for bein' off work and stayin' up late...I'm not crazy, I just like talking to myself...

btw I'm goin on a little ROAD TRIP!!! :D

Circlin...
Forum: British Columbia 05-01-2008, 02:38 AM
Replies: 729
Views: 7,909
Posted By highboy250
nothin' left to damage eh? :-missingt

nothin' left to damage eh? :-missingt
Forum: 1973 - 1979 F-100 & Larger F-Series Trucks 05-01-2008, 02:34 AM
Replies: 24
Views: 472
Posted By highboy250
Ya it sounds to me like the 300 would be a good...

Ya it sounds to me like the 300 would be a good engine. But if goin for a 4x4, would you be able to find one? Aren't they mostly in the F100's? The 300's are great for a compromise I'd say though,...
Showing results 1 to 15 of 311

 
Forum Jump
 


All times are GMT -5. The time now is 09:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7 AC1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertising - Terms of Use - Privacy Statement - Jobs
This forum is owned and operated by Internet Brands, Inc., a Delaware corporation. It is not authorized or endorsed by the Ford Motor Company and is not affiliated with the Ford Motor Company or its related companies in any way. FordŽ is a registered trademark of the Ford Motor Company.

vbulletin Admin Backup