Go Back   Ford Truck Enthusiasts Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?


Welcome to Ford-Trucks Forums!
Welcome to Ford-Trucks.com.

You are currently viewing our forums as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join the Ford-Trucks Forums community today!


Showing results 1 to 15 of 500
Search took 0.13 seconds.
Search: Posts Made By: madMatador78
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel Today, 03:19 PM
Replies: 10,372
Views: 228,373
Posted By madMatador78
I think Isuzu makes the Dmax engine. They are in...

I think Isuzu makes the Dmax engine. They are in kahoots with GM.

Yeah the European engines are usually pretty good. And like you say you already got the truck. So you would have the best of both...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel Today, 12:26 PM
Replies: 10,372
Views: 228,373
Posted By madMatador78
Yeah The Jetta's are just ok IMO, I havent' been...

Yeah The Jetta's are just ok IMO, I havent' been real impressed with them,

JP Do you know who makes the engine for that Cruz? Like is it a Chevy made engine or does some one else make it. I'm...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-26-2014, 01:42 PM
Replies: 18
Views: 285
Posted By madMatador78
I was a witness! In fact I was egging him on to...

I was a witness! In fact I was egging him on to check it against mine!
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-25-2014, 10:40 PM
Replies: 10,372
Views: 228,373
Posted By madMatador78
I'll come help too!!!

I'll come help too!!!
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-25-2014, 08:56 PM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
That was hilarious!!! We got a great laugh out...

That was hilarious!!! We got a great laugh out of that. Anyone else who doesn't know, you just had to be there. Lol
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-25-2014, 06:54 PM
Replies: 10,372
Views: 228,373
Posted By madMatador78
thanks Gabe! Actually it's all part of the...

thanks Gabe! Actually it's all part of the picture. We took it at night, exposed it for 15 seconds or so, and during that time my buddy walked up and shined a laser beam up under there. They turned...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-25-2014, 12:54 PM
Replies: 10,372
Views: 228,373
Posted By madMatador78
Awe, thats a bummer JP. I kinda know how you...

Awe, thats a bummer JP. I kinda know how you feel, I'm in about the same boat with the Matador and trying to get it on the road. Its gonna need a tear down I'm thinking... Hate seeing it sit... But...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-25-2014, 08:26 AM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
That award went to JP. The rest of us topped off....

That award went to JP. The rest of us topped off. Aaron didn't even have to switch tanks!
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-24-2014, 09:24 PM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
You mean like when I got soaked??? I see how it...

You mean like when I got soaked??? I see how it is. Haha just kidding JP. And I agree with Bill. It's a crime to spill any sweet tea.
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-24-2014, 09:31 AM
Replies: 28
Views: 480
Posted By madMatador78
The OP did say he is getting a WTS in post # 2.

The OP did say he is getting a WTS in post # 2.
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-23-2014, 07:33 PM
Replies: 28
Views: 480
Posted By madMatador78
I'm still wondering about the CPS. I had one a...

I'm still wondering about the CPS. I had one a couple of months ago that did somthing similar, but didn't exhibit the usual signs of a CPS. Turned out that was the problem. The only difference is...
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-23-2014, 06:45 PM
Replies: 28
Views: 480
Posted By madMatador78
Doubtful, I'll bet the pump is fine. Are you...

Doubtful, I'll bet the pump is fine. Are you getting any smoke out the tail pipe?
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-23-2014, 02:54 PM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
Yeah that soaking was something else... Always a...

Yeah that soaking was something else... Always a fun time lol. JK, it wasn't that bad...haha
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-23-2014, 12:35 PM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
I was wondering that too JP, I'd like to see...

I was wondering that too JP, I'd like to see that. Even though I didn't do well. lol. It was a blast though.
Forum: 1994.5 - 1997 7.3L Power Stroke Diesel 07-21-2014, 05:29 PM
Replies: 1,477
Views: 31,826
Posted By madMatador78
And YES! THE MISTRESS! Pictures definatly do not...

And YES! THE MISTRESS! Pictures definatly do not do it justice. Incredible ride.

Definatly somthing I won't forget. I have pics too I'm going to try and get up after a while.

One of my...
Showing results 1 to 15 of 500

 
Forum Jump
 


All times are GMT -5. The time now is 06:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Advertising - Terms of Use - Privacy Statement - Jobs
This forum is owned and operated by Internet Brands, Inc., a Delaware corporation. It is not authorized or endorsed by the Ford Motor Company and is not affiliated with the Ford Motor Company or its related companies in any way. FordŽ is a registered trademark of the Ford Motor Company.

vbulletin Admin Backup